Aanstelling voor adviseurs

De bijBouwe Hypotheek aanvragen op je eigen aanstelling

Zo regel je dat

Contact met bijBouwe

Je aanstelling aanvragen

Voordat je jouw eerste bijBouwe-aanvraag kunt doen, moeten we samen een aantal zaken regelen. Als eerste regel je een directe aanstelling.

Hiervoor kan je een e-mail sturen naar samenwerken@dynamiccredit.com. Wij laten je weten welke documenten we van je nodig hebben om je eigen bijBouwe aanstelling te regelen.

Als alle documenten binnen zijn hebben we ongeveer 4 werkdagen nodig om een samenwerkingsovereenkomst op te stellen en te versturen. Zodra deze getekend weer retour is bij ons kunnen we onze samenwerking starten!

Heb je vragen over het proces of je aanvraag voor een aanstelling? Bel dan naar 020 – 28 07 190 of 06-25 35 87 75 (WhatsAppen kan ook).

bijBouwe, de hypotheek zonder bank

Aanvragen via je bijBouwe aanstelling

Als je een hypotheekaanvraag direct via je eigen bijBouwe aanstelling wilt doen, dan zal je adviespakket ingesteld moeten zijn op het versturen van HDN berichten.

Als je een bijBouwe aanvraag doet, dan geef je aan dat je de aanvraag wilt versturen via HDN. Het bijBouwe HDN nummer waar je de aanvraag naar kunt versturen is 320804.

bijBouwe, online

Je adviespakket

Als je niet je juiste bijBouwe relatienummer hebt ingesteld in je adviespakket, dan staat jouw naam als adviseur niet juist in je bijBouwe offertes. Als je jouw unieke relatienummer niet weet, stuur dan een e-mail naar samenwerken@dynamiccredit.com, dan zorgen wij dat je deze krijgt.

Heb je hulp nodig met het juist instellen van je bijBouwe relatienummer in je adviespakket? Neem dan contact op met de klantenservice van je adviespakket.

Wat je wel en niet kunt aanvragen

Zodra we je hypotheekaanvraag ontvangen hebben, krijg je van ons een ontvangstbevestiging waarin staat dat we je aanvraag in behandeling hebben genomen. Als je hypotheekaanvraag correct is en binnen ons acceptatiekader valt, dan brengen we in een werkdag de indicatieve offerte en de garantieverklaring uit.

Helaas moeten we soms ook aanvragen afwijzen omdat ze niet in ons acceptatiekader passen. Dit doen we in veel gevallen direct nadat je de aanvraag verstuurd hebt. In andere gevallen nemen we je aanvraag wel in behandeling en streven we ernaar om je binnen een werkdag uitsluitsel te geven.

Om zeker te weten dat de hypotheek die je wilt aanvragen in ons acceptatiekader past, kun je kijken in onze handleiding voor adviseurs of onze productkaart.