De status van je hypotheekaanvraag in je adviespakket is niet altijd even duidelijk. Daarom bieden wij nu ook de mogelijkheid om online je status te bekijken via deze link.
Let op!
- Het tussenpersoonnummer is het bijBouwe relatienummer dat je van ons hebt ontvangen (als je ook een Dynamic nummer hebt, let dan goed op dat je het juiste gebruikt). Het aanvraagnummer is het contract- of dossiernummer van de aanvraag.
- Mogelijk staan er documenten open die je al hebt verstuurd. Het kan even duren voordat wij een document ontvangen via HDN, waardoor de status in je adviespakket anders kan zijn dan die op de website.
- Eventuele verwachte behandeldata zijn automatisch gevuld door Quion en komen niet overeen met ons proces en onze verwerkingstijden. Wij beoordelen het dossier als deze compleet is volgens onze eigen verwerkingstijden.
- Tijdens de beoordeling van een dossier kan het zijn dat we aanvullende documenten nodig hebben. Dit verzoek lichten we toe via een rappel per e-mail. Check bij onduidelijkheid rondom een dossier eerst je e-mail voordat je contact met ons opneemt.
Als je naar aanleiding van de status toch nog vragen hebt, vragen we je om niet met Quion contact op te nemen. Je kan ons in dat geval, en natuurlijk ook voor andere vragen, bereiken van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00u op:
024 – 8000 787.
Vragen over een lopend dossier kan je ook mailen naar:
acceptatie@bijbouwe.nl
Binnen twee werkdagen heb je antwoord van ons.