Service & Contact voor adviseurs

Waar kunnen we je mee helpen?

Kies hieronder een van de contactmogelijkheden

Acceptatie en lopende aanvragen

Ben je benieuwd naar de status van je aanvraag of heb je een vraag aan een van onze specialisten?

De status van je hypotheekaanvraag in je adviespakket is niet altijd even duidelijk. Daarom bieden wij nu ook de mogelijkheid om online je status te bekijken via deze link.

Let op!

  • Het tussenpersoonnummer is het bijBouwe relatienummer dat je van ons hebt ontvangen (als je ook een Dynamic nummer hebt, let dan goed op dat je het juiste gebruikt). Het aanvraagnummer is het contract- of dossiernummer van de aanvraag.
  • Mogelijk staan er documenten open die je al hebt verstuurd. Het kan even duren voordat wij een document ontvangen via HDN, waardoor de status in je adviespakket anders kan zijn dan die op de website.
  • Eventuele verwachte behandeldata zijn automatisch gevuld door Quion en komen niet overeen met ons proces en onze verwerkingstijden. Wij beoordelen het dossier als deze compleet is volgens onze eigen verwerkingstijden.
  • Tijdens de beoordeling van een dossier kan het zijn dat we aanvullende documenten nodig hebben. Dit verzoek lichten we toe via een rappel per e-mail. Check bij onduidelijkheid rondom een dossier eerst je e-mail voordat je contact met ons opneemt.

Als je naar aanleiding van de status toch nog vragen hebt, vragen we je om niet met Quion contact op te nemen. Je kan ons in dat geval, en natuurlijk ook voor andere vragen, bereiken van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00u op:

024 – 8000 787.

Vragen over een lopend dossier kan je ook mailen naar:

acceptatie@bijbouwe.nl

Binnen twee werkdagen heb je antwoord van ons.

undefined

Duurzaamheidsdesk

Heb je vragen over het opstellen van een verbeterplan voor je klant?

Lage maandlasten beginnen bij een lage hypotheeklast. Wij helpen hierbij met onze scherpe rentes, maar ook met het opstellen van een verbeterplan om de energielasten te verlagen. Dat hoeft helemaal niet ingewikkeld te zijn. Dit kan je in 5 minuten regelen met een online tool zoals homeQgo. Kom je er toch niet helemaal uit? Bel dan naar 024 8000 783 (maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00u). We helpen je graag met het opstellen van een verbeterplan.

Benieuwd hoe je de woonlasten van je klant met een woning met energielabel D t/m G kunt verlagen? Klik dan op onderstaande knop.

undefined

Dossierhulplijn

Heb je hulp nodig bij een dossier en wil je snel en effectief geholpen worden door onze casemanager? Klik op onderstaande knop en vul het formulier zo duidelijk mogelijk in. Binnen uiterlijk drie werkdagen nemen we contact met je op.

undefined

Beheer of lopende hypotheken

Heb je een vraag of beheerverzoek over een lopende hypotheek?

Voor vragen over (wijzigingen aan) lopende bijBouwe hypotheken hebben wij een apart team.

Je kunt hiervoor telefonisch contact opnemen via 010 2421 519 (09.00 - 17.30u).

Vragen kan je natuurlijk ook even op de mail zetten naar service@bijbouwe.nl.

undefined

Handelsnamen

Als je bij ons een hypotheekaanvraag indient, krijg je te maken met twee partijen:

bijBouwe Advies & Bemiddeling B.V.

het bedrijfsonderdeel die je helpt met het aanvragen van je hypotheek

Dit is het bedrijfsonderdeel waar je vooral mee te maken hebt. Hier werken de adviseurs en hypotheekcoaches die verantwoordelijk zijn voor de begeleiding van hypotheekaanvragen.

Fred. Roeskestraat 97D 1076 EC Amsterdam

KVK-nummer: 63942631 Btw-nummer: 855462309B01

AFM vergunningnummer: 12043450

Dynamic Credit Hypotheken

De geldverstrekker

Op je offerte zal je de naam Dynamic Credit Hypotheken tegenkomen. Schrik niet, dat klopt gewoon. bijBouwe is namelijk een label van het moederbedrijf Dynamic Credit. Dynamic Credit Hypotheken is het bedrijfsonderdeel dat het geld voor jouw hypotheek daadwerkelijk verstrekt.